Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums - View Single Post - My first time snowboarding!! Read if ya want. :)
View Single Post
Old 03-12-2010, 07:17 PM   #1 (permalink)
SN0BUNNY
Guest
 
Posts: n/a
Default My first time snowboarding!! Read if ya want. :)

Ahhhh!!! I went snowboarding for the first time on my 21st and IT WAS SO AWESOME - I LOVE IT. <3 I went to Perfect North, IN. It wasn't bad - tons of people, though. :\ AND it was HOT!! About 50 outside when I went.. people were passing out from being so hot and the snow was mushy - but at least it didn't hurt when I fell down, except for when I went back at night. Owie..! I ended up staying for 12 hours! I kinda just winged it; took a lesson but I could barely hear the guy. So, I just watched people and did what they did. Lol. I think I caught on pretty fast! Slowing down on my heel side edge was probably the most frustrating thing for me.. I always did it on my toes! Haha, I got hit by 2 skiers and the snowboard teacher was so pissed. Lmao. The day time was probably the easiest - since the snow was slushy and I went slower.. but night timeeee.. Gah! It was totally different. I can't wait to do it again and learn more! But anyway, funny story from the trip - me, my little cousin(snowboarding), and my mom(skiing).. decided to up the lift to a bigger slope.. well, I got stuck behind my lil cuz and my mom - so the lift scooped me up first and I sat down in the middle where my MOM was suppose to sit, then my lil cousin sat down THEN my mom went to sit down.. well, of course, I put my hands out and pushed her..lol..her feet slid out in front of her - me and my cousin grabbed her arms.. and she started sliding away while the chairlift pushed her.. lmao! they had to stop the whole thing. It was so funny. Then when we got to the top, my mom decided to go down first.. well, I looked away for five seconds..then when I looked back she was rolling down the hill! Lmao. I love my mom. I made it down the slope though! Only slightly fell once! It was so awesooome. Welp, yeah - I'ma shush now! But.. if anyone lives in the TN, KY, IN, NC.. area! LET ME KNOW!

PS: Do they really have butt pads? o.O
  Reply With Quote