Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums

Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums (http://www.snowboardingforum.com/forum.php)
-   Boots (http://www.snowboardingforum.com/boots/)
-   -   specialized boots for snowboarding (http://www.snowboardingforum.com/boots/51944-specialized-boots-snowboarding.html)

Nube 12-05-2012 11:14 AM

specialized boots for snowboarding
 
Man this explains why I can;t shred worth crap

I was at the hill and a guy said "woa what kinda boots are those" I said my regular winter boots I wear. he says dude theres boots ment for snowboarding! I knew there was but thought they were for guys who had unique riding styles. So I guess its off to the shop to buy some boots. What would you guys reccomend?

Just Cause 12-05-2012 11:26 AM

A pair of timberland's, you can buy water proofing spray:)

StreetDoc 12-05-2012 11:54 AM

Quote:

Originally Posted by Nube (Post 548216)
Man this explains why I can;t shred worth crap

I was at the hill and a guy said "woa what kinda boots are those" I said my regular winter boots I wear. he says dude theres boots ment for snowboarding! I knew there was but thought they were for guys who had unique riding styles. So I guess its off to the shop to buy some boots. What would you guys reccomend?

Why not ask the guy at the store getting paid to fit you into a pair of boots that meet your skill level?

alaric 12-05-2012 12:24 PM

Quote:

Originally Posted by Nube (Post 548216)
Man this explains why I can;t shred worth crap

I was at the hill and a guy said "woa what kinda boots are those" I said my regular winter boots I wear. he says dude theres boots ment for snowboarding! I knew there was but thought they were for guys who had unique riding styles. So I guess its off to the shop to buy some boots. What would you guys reccomend?

There are hundreds of threads on this forum talking about boots. You clearly need to research the sport more if you've been riding in winter boots. Spend some time on this forum, check around, use the search feature and if you still have questions, ask then.

zk0ot 12-05-2012 12:50 PM

12 Attachment(s)
get out a here kid... you already posted you had some burton hail boots... you know these things so quit looking for attention.

alaric 12-05-2012 12:54 PM

Quote:

Originally Posted by zk0ot (Post 548256)
get out a here kid... you already posted you had some burton hail boots... you know these things so quit looking for attention.

did some research and discovered the posts.

OP, you've been reported. please stop trolling and looking for attention.:thumbsdown:

luna 12-13-2012 04:45 PM

I don't why I can't keep myself from laughing lol

cjcameron11 12-13-2012 06:10 PM

Quote:

Originally Posted by luna (Post 551881)
I don't why I can't keep myself from laughing lol

Hahaha i just have a mental image of some dude with no teeth, wearing way to many outerwear jackets with some big old black boots and a banjo asking this question. i have no idea but thats what his words made me picture!!

9won4 12-14-2012 09:55 AM

Quote:

Originally Posted by cjcameron11 (Post 551921)
Hahaha i just have a mental image of some dude with no teeth, wearing way to many outerwear jackets with some big old black boots and a banjo asking this question. i have no idea but thats what his words made me picture!!

LOL

So are you guys saying rocking my Chuck taylor's with duct tape for water proofing isn't optimal :dunno:

cjcameron11 12-14-2012 03:24 PM

Quote:

Originally Posted by 9won4 (Post 552155)
LOL

So are you guys saying rocking my Chuck taylor's with duct tape for water proofing isn't optimal :dunno:

only if they are high tops


All times are GMT -5. The time now is 10:03 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2