The xx - Page 2 - Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums
User Tag List

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #11 of 18 (permalink) Old 11-09-2010, 12:47 PM
Veteran Member
 
Karasene's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Utah/NH
Posts: 812
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
haha yeah her voice is so strong!

glad you liked it!

To legit to quit.
On the move this season.
Karasene is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #12 of 18 (permalink) Old 11-09-2010, 01:00 PM Thread Starter
Stay Strapped
 
InfiniteEclipse's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Toronto
Posts: 1,122
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
do you listen to indie/alternative generally or was that an exception?
Like any of the following? - Feist, Ben's Brother, Bon Iver, Metric, The 88, My Morning Jacket, Everything But The Girl, Iron & Wine, Kings of Convenience, Patrick Watson

Did she say Strap-in or Strap-on?
InfiniteEclipse is offline  
post #13 of 18 (permalink) Old 11-10-2010, 12:49 AM
Veteran Member
 
Karasene's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Utah/NH
Posts: 812
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
I don't even know what genre of music I listen to.. lol I like such a broad spectrum of stuff outside of alt/indie. The only bands on that list I'm familiar with are Metric, Fiest, and Bon Iver which I like a lot. "Help I'm Alive" Twelves remix is a great song when I ride

I'm gunna have to add some music from The 88 and My Morning Jacket "Touch me I'm going to scream" Sounds like a great song! and the singer Ben's Brother has a great voice. I youtubed all of em lol.

This type of music is what i like to listen to when I feel like zoning out and writing in my journal or draw and think about things.

based off what I hear I think you would like a good amount of music on my ipod.

Alcholic Faith Mission is one of my favs.
"Guilty Scarred eyes"
and the song "Time" are two good songs to start.
rcrdlbl.com "time" download

The Whitest Boy Alive
Burning
Gravity

Xavier Rudd if you like folk?
Fortune Teller

and I love love Modest Mouse
Perfect Disguise

To legit to quit.
On the move this season.
Karasene is offline  
post #14 of 18 (permalink) Old 11-10-2010, 11:46 AM Thread Starter
Stay Strapped
 
InfiniteEclipse's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Toronto
Posts: 1,122
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
haha yea I hear you... those are my chill dudes that I've been listening to more recently, but I'm very much all over the place w/ classic rock, punk, dnb/dubstep, house/electro/minimal, jazz, rap, reggae, soul etc.... In the end though, it always comes back to Pink Floyd and nothing else

My friend showed me Guilty Scarred Eyes once but I completely forgot about it... saving it this time around Time was a cool track, especially the instrumental.

The Whitest Boy Alive - Burning was a sickk track... and yes to folk and Xavier Rudd and Modest Mouse, all of which were new to me so I have some catching up to do




Kings w/ Feist


La Roux (Upbeat)




La Roux - Dubstep Remix - lol you never know who likes dubstep but doesn't know it

Did she say Strap-in or Strap-on?

Last edited by InfiniteEclipse; 11-10-2010 at 12:23 PM.
InfiniteEclipse is offline  
post #15 of 18 (permalink) Old 11-15-2010, 02:47 PM
Senior Member
 
agoodwin727's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Maine
Posts: 121
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
check out m83, when you get the chance. One of my favorite groups for sure.

YouTube - M83- We Own the Sky
YouTube - M83 - Kim and Jessie

yeeeeeah.
agoodwin727 is offline  
post #16 of 18 (permalink) Old 11-16-2010, 04:02 AM
Junior Member
 
GenesiZ's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 4
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Damn, damn, damn, damn this is my no.1 topic!!!

Sometimes im just mad that there's so much music that i love, but i just didn't hear it yet. I know it's out there, but i don't have it I'm gonna keep track of this topic and i made RCRD LBL | Free MP3 Downloads my 2second homepage

@Karasene: Man, Alcoholic Faith Mission is some good shit!!

Quote:
Originally Posted by agoodwin727 View Post
check out m83, when you get the chance. One of my favorite groups for sure.

YouTube - M83- We Own the Sky

yeeeeeah.
Thatīs it, Thatīs all intro song!!!! Nice:P

Last edited by GenesiZ; 11-16-2010 at 04:31 AM.
GenesiZ is offline  
post #17 of 18 (permalink) Old 11-16-2010, 11:30 AM Thread Starter
Stay Strapped
 
InfiniteEclipse's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Toronto
Posts: 1,122
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Quote:
Originally Posted by agoodwin727 View Post
check out m83, when you get the chance. One of my favorite groups for sure.

YouTube - M83- We Own the Sky
YouTube - M83 - Kim and Jessie

yeeeeeah.
We own the sky had a great video, they deserved the award... I liked the second song better still. Will be looking in to M83 now, thanks for sharing


GenesiZ I know the feeling... so much music, so little time

Did she say Strap-in or Strap-on?
InfiniteEclipse is offline  
post #18 of 18 (permalink) Old 11-16-2010, 11:34 AM Thread Starter
Stay Strapped
 
InfiniteEclipse's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Toronto
Posts: 1,122
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
heh... had never seen the music video for this one


Did she say Strap-in or Strap-on?
InfiniteEclipse is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome