Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums - Reply to Topic
Thread: Anybody going or want to go Sierra Tahoe to snowboard/ski?? Reply to Thread
Title:
Message:
Trackback:
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces) :
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 
   

Register Now



In order to be able to post messages on the Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



  Additional Options
Miscellaneous Options

  Topic Review (Newest First)
08-20-2014 01:05 PM
SnowOwl
Quote:
Originally Posted by Kathyfoster View Post
At first I'm really afraid but when i tried it it was amazing. I love skiing now.
that was a random first post. and skiing? yeah....that's cool too
08-20-2014 10:15 AM
GreyDragon
Quote:
Originally Posted by Kathyfoster View Post
At first I'm really afraid but when i tried it it was amazing. I love skiing now.
What??
Skiing??
On a snowboarding site??
And a post unrelated to the thread??

What??
08-20-2014 04:40 AM
Kathyfoster At first I'm really afraid but when i tried it it was amazing. I love skiing now.
07-25-2014 10:01 PM
SnowOwl
Quote:
Originally Posted by wata77 View Post
Nice. Yeah well def make trips to Tahoe. Always good to ride with different people. I usually like riding parks too. I need to progress. I can already tell It'll be fun riding with y'all. I will for sure hit ya to ride bear!
Sounds good. We like to do weekend trips a lot too. Some friends have cabins up there so we'll party and ride for the weekend, it's a pretty good time. I've gone up with one other member, and randomly parked next to another member who I recognized from photos
07-25-2014 06:34 PM
wata77 Nice. Yeah well def make trips to Tahoe. Always good to ride with different people. I usually like riding parks too. I need to progress. I can already tell It'll be fun riding with y'all. I will for sure hit ya to ride bear!
07-25-2014 12:45 PM
SnowOwl
Quote:
Originally Posted by ridinbend View Post
My brother lives in s San Clemente, he'd be down to carpool with you guys also. He also gets a pass every year to bear.
Yeah most definitely. I looked it up on the map, it'd cut his drive in half if he met up with us off the 91 either at one of our pads, or somewhere in along the way.

Quote:
Originally Posted by wata77 View Post
Dude yeah i totally wanna carpool for bear. I don't have pass to bear thgh. I got season pass to Sierra Tahoe and my buddy's got a place up there. So we shud ride up there on powder days. What's you and your friends riding level? I'm guessing you ride a lot of park?
We've been wanting to go out and explore some terrain up there but it gets costly so that would be pretty epic. Yeah we've been really trying to get better at hitting park stuff so we focus on it a lot when we ride at Bear. But who doesn't love nice long, open runs!? So we'll go to Summit on pow days. Haha pass or not, if you wanna car pool on a day you're down to go to bear, just hit me up and i'm sure we can plan a day easily. I'm always looking for excuses to go
07-25-2014 12:14 AM
wata77 Dude yeah i totally wanna carpool for bear. I don't have pass to bear thgh. I got season pass to Sierra Tahoe and my buddy's got a place up there. So we shud ride up there on powder days. What's you and your friends riding level? I'm guessing you ride a lot of park?
07-24-2014 07:11 PM
ridinbend
Quote:
Originally Posted by SnowOwl View Post
yeah my friends and I get season passes to bear every year so we always carpool together every weekend. So if you ever wanna car pool, lemme know. We're out of OC though so idk if that's out of the way or not
My brother lives in s San Clemente, he'd be down to carpool with you guys also. He also gets a pass every year to bear.
07-24-2014 05:21 PM
SnowOwl yeah my friends and I get season passes to bear every year so we always carpool together every weekend. So if you ever wanna car pool, lemme know. We're out of OC though so idk if that's out of the way or not
07-24-2014 05:10 PM
wata77
What's up snow owl!

What up snow owl!
Yeah def would be down to roll to Sierra Tahoe. Last season I rode mt high only a couple times but want to get in more local runs. You ride bear mountain usually??
This thread has more than 10 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome