Who else is in the Dipping Brotherhood? - Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums
User Tag List

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 05:23 PM Thread Starter
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 8
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Who else is in the Dipping Brotherhood?

Just thought I'd ask since one of the best feelings in the world is having a lip of Copenhagen in while hitting the slopes! Got in some Cope Straight now
DODGE SRT-4 is offline  
post #2 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 05:30 PM
Veteran Member
 
Mystery2many's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Steamboat Springs
Posts: 2,218
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 148 Post(s)
I was actually going to start a thread asking people if they are disgusted by this as much as me.

I get off the lift and skate to where I strap in and see brown slimy shit everywhere and my board runs over all the tobacco turds and brown mouth slop. Its nasty as hell and rude. Raised in a barn is an understatement.

If you chew spit the fucking shit to the side you damn hill billy retards. Fuck

Now if you're not spitting all over the slope where other people ride and sit then to eat his own.
Mystery2many is offline  
post #3 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 05:41 PM Thread Starter
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 8
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Quote:
Originally Posted by Mystery2many View Post
I was actually going to start a thread asking people if they are disgusted by this as much as me.

I get off the lift and skate to where I strap in and see brown slimy shit everywhere and my board runs over all the tobacco turds and brown mouth slop. Its nasty as hell and rude. Raised in a barn is an understatement.

If you chew spit the fucking shit to the side you damn hill billy retards. Fuck

Now if you're not spitting all over the slope where other people ride and sit then to eat his own.
Let me point out Im not a hillbilly haha IMO its relaxing as hell carving down the slope with a fat lip in but I by no means ignorant about it and understand it is "gross" to most people, I can assure you Im not spittin tar on the entrance and exit of a lift and I don't spit around others especially the ladies Hard to explain but unlike cigs dipping is more of a hobby and have become friends with people completely different than me because of smokeless tobacco. Those who dip know it can truly be a bond
DODGE SRT-4 is offline  
post #4 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 05:53 PM
Veteran Member
 
Mystery2many's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Steamboat Springs
Posts: 2,218
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 148 Post(s)
Quote:
Originally Posted by DODGE SRT-4 View Post
Let me point out Im not a hillbilly haha IMO its relaxing as hell carving down the slope with a fat lip in but I by no means ignorant about it and understand it is "gross" to most people, I can assure you Im not spittin tar on the entrance and exit of a lift and I don't spit around others especially the ladies Hard to explain but unlike cigs dipping is more of a hobby and have become friends with people completely different than me because of smokeless tobacco. Those who dip know it can truly be a bond
That's awesome then! My father dipped my whole life and I did it when I was 13 to be a badass. lol It didn't workout to well for me.

Just like with anything its all about discretion and you should definitely enjoy yourself.

OMG. This just reminded me of this HOTTTTTT ass blonde I met that dipped a few years ago. I can't lie, it was gross and sexy at the same time. LOL life is so much fun!
Mystery2many is offline  
post #5 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 05:59 PM Thread Starter
Junior Member
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 8
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Quote:
Originally Posted by Mystery2many View Post
That's awesome then! My father dipped my whole life and I did it when I was 13 to be a badass. lol It didn't workout to well for me.

Just like with anything its all about discretion and you should definitely enjoy yourself.

OMG. This just reminded me of this HOTTTTTT ass blonde I met that dipped a few years ago. I can't lie, it was gross and sexy at the same time. LOL life is so much fun!
Id rather have my girl dip than smoke, kill the gums not the lungs!
DODGE SRT-4 is offline  
post #6 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 07:09 PM
Veteran Member
 
LuckyRVA's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, NY
Posts: 1,684
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 3 Post(s)
Quote:
Originally Posted by DODGE SRT-4 View Post
Id rather have my girl dip than smoke, kill the gums not the lungs!
Totally, cancer of the face is hot!
LuckyRVA is offline  
post #7 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 07:15 PM
Veteran Member
 
hardasacatshead's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Aussie living in London
Posts: 689
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
I guy sat next to me on the bus to Teton Village last week chewing that shit and spitting it in a cup the whole way. I wanted to pour that stinking horrible garbage over his head.

Not for me dude but if you love it then go for gold. I just don't see the appeal of a hot blonde with no lips. No teeth on the other hand...
hardasacatshead is offline  
post #8 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 07:17 PM
The Rooster King
 
ShredLife's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Oregon
Posts: 3,810
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 9 Post(s)
ShredLife is offline  
post #9 of 11 (permalink) Old 01-08-2014, 07:26 PM
Veteran Member
 
andrewdod's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Plymouth, NH
Posts: 612
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Who else is in the Dipping Brotherhood?

Quote:
Originally Posted by Mystery2many View Post
I was actually going to start a thread asking people if they are disgusted by this as much as me.



I get off the lift and skate to where I strap in and see brown slimy shit everywhere and my board runs over all the tobacco turds and brown mouth slop. Its nasty as hell and rude. Raised in a barn is an understatement.



If you chew spit the fucking shit to the side you damn hill billy retards. Fuck



Now if you're not spitting all over the slope where other people ride and sit then to eat his own.



You don't like the earths natural herbs and spices? Dip is just tobacco.

Now I did dip quite a lot a few months ago. Almost to the point where it was I constantly had a lip in for a while. I have since slowed down my packing to very seldomly... I do not think dip is as addicting as cigs... I pick it up and drop it all the time I don't think I've ever been hooked on it. The reason I stopped is It was starting to get very costly, even in NH where there is little to no tobacco tax. For the record my flavor of choice is Cope wintergreen.

And a little off topic but... There is nothing like a first time dipper.

Also a dip got me out of a speeding ticket once. Cop got me for doing 82 in 65. He rolls up to the window and I got a fatty in and he says "license and registration, and by the way what flavor" let me off with a warning coolest cop on the planet!

-Andrew
It comes and it goes. Get it while it Lasts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Last edited by andrewdod; 01-08-2014 at 07:29 PM.
andrewdod is offline  
post #10 of 11 (permalink) Old 03-19-2014, 10:35 PM
-LIFETIME MEMBER-
 
ThredJack's Avatar
 
Join Date: Mar 2014
Location: Pennsylvania
Posts: 504
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
I like Stokers Mint, but I left it at home, don't know how I feel about dipping on the slopes.
ThredJack is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome