Bowling = Sprained A$$...WTF? - Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 10-28-2007, 09:58 PM   #1 (permalink)
PowderKeg
Guest
 
Posts: n/a
Default Bowling = Sprained A$$...WTF?

Ok, I know I'm kinda old and out of shape (unless you count round as a shape), but this is ridiculous:

I bowled a couple of games today with my 12 y/o. Mind you, I haven't bowled in years. On the 2nd to last frame, something went seriously wrong with my left side of my butt. Haven't been able to walk well all afternoon. It's not like it's a major tear or anything, but definitely uncomfortable and tight.

I've been doing aerobics and running for the last couple of weeks in preparation for the snow, so It's not like I'm totally couch-potoatoed.

Is this really what it's like to get old???? If so, I'm going to start riding the BC on Extreme hazard days, cuz I don't like the idea of my body falling apart like this!
  Reply With Quote
Old 10-28-2007, 10:05 PM   #2 (permalink)
PowderKeg
Guest
 
Posts: n/a
Default

Thank you, Doctor.
  Reply With Quote
Old 10-28-2007, 10:18 PM   #3 (permalink)
PowderKeg
Guest
 
Posts: n/a
Default

You're probably right, I did a pretty ambitious run on Friday, and was still a bit sore today.

Yes, I got over 50! The bowling alley didn't sell beer, so I wasn't really able to get my game on, though.
  Reply With Quote
Old 10-29-2007, 12:44 AM   #4 (permalink)
BT-S DH
Guest
 
Posts: n/a
Default

lol dont feel bad... im 21, and in a bowling league. we just had our first night of the season about 4 weeks ago, and i was sore the rest of the weekend...


i guess you just use different muscles bowling then your used too...
  Reply With Quote
Old 10-29-2007, 11:19 AM   #5 (permalink)
BT-S DH
Guest
 
Posts: n/a
Default

haha... fair enough
  Reply With Quote
Old 10-29-2007, 08:33 PM   #6 (permalink)
PowderKeg
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by BT-S DH
i guess you just use different muscles bowling then your used too...
I just never considered bowling a sport that actually USED muscles. Guess a couple of pitchers counted as a warm-up, eh?
  Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 11:29 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2
VerticalSports
Baseball Forum Golf Forum Boxing Forum Snowmobile Forum
Basketball Forum Soccer Forum MMA Forum PWC Forum
Football Forum Cricket Forum Wrestling Forum ATV Forum
Hockey Forum Volleyball Forum Paintball Forum Snowboarding Forum
Tennis Forum Rugby Forums Lacrosse Forum Skiing Forums