Today I Hate Thread! - Page 141 - Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums
User Tag List

 53Likes
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1401 of 3848 (permalink) Old 10-21-2013, 09:31 AM
-LIFETIME MEMBER-
 
Join Date: Feb 2010
Location: USA
Posts: 5,341
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 190 Post(s)
I hate than people who should wear a large buy out all the xxl stock in stores so they can look "steezy". I truly require xxl...... Large is what fits my 13 year old, he is build big too.
Argo is offline  
post #1402 of 3848 (permalink) Old 10-21-2013, 09:33 AM
Banned!
 
snowklinger's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: L-Town
Posts: 6,544
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 1 Thread(s)
Quoted: 128 Post(s)
You should see how retarded my large pants look. gangsta

medium pants are ok but sometimes hard to find.

Large jackets look like i'm wearing a tent but still tight on my shoulders and chest...

I think I was built sideways or something...

Support Local Business
"Shop Smart. Shop S-Mart!" - Ash

Last edited by snowklinger; 10-21-2013 at 09:37 AM.
snowklinger is offline  
post #1403 of 3848 (permalink) Old 10-24-2013, 02:12 PM
Senior Member
 
Optikal_Illuzion's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Ontario
Posts: 364
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
**Warning!** Pregnant lady rant! **Warning!**

OMG I just need to vent right now I'm so pissed off and its snowboard like related... so here goes...

Anyone who was here last year remember I won a board for my so called "best friend"'s son last year. Man, some friend she is... I totally could've took that board for my boyfriend to ride with me, but I gave it to her son who apparently has no intention of snowboarding (even though he constantly pestered me that he wants to go with me). I even gave him a pair of my boots and bought him used bindings! It's a wicked board too!!!

She basically fucked off from my life ever since her new drunk (and mentally abusive "I'm gonna kill myself") bf came into the picture. He even recently got a DUI and lost his license and has to serve 90 days in jail because after he got to the police station 3 hours later to do a drunk test he STILL blew over!!! She couldn't even wait till her divorce finalized... ugh. Get this: I was always there for her, would drop whatever I'm doing and go to her, help her move 6 times (and pack all her shit), help her clean all the time, watch her kid since he was a toddler who is now 12 and now she won't even acknowledge I'm alive!

She kept insisting on throwing me a baby shower when she found out I was preggo 7 months ago (On top of promising me she wants to take me to my out of town doc appointments cuz I'm car-less atm, how she will do this and that saying this in front of my bf as well). She didnt contact me or anything in a few months so I didnt think it was happening. She didn't even take the guest list I compiled. We were supposed to get together to discuss date and that never happened. I have seen her twice in 7 months!

My sister in law decided to throw one for my family to have a chance to help me prepare (they all live about 2 hours away from me) and I invited her and she got mad at me saying she was throwing me a surprise shower on her birthday so that all our friends can go out and party after... and I wasn't allowed to come cuz she doen't want me being a "downer" since I can't drink... WTF!?!. She got so mad that I invited her to my SIL shower her BF said she shouldn't be friends with me...

IM SO FUCKIN MAD!

Okay I'm better now, lets say thanks for mechanical keyboards... because pounding out this story has made me feel better.

Mods feel free to delete this thread if need be after posted!

P.S- Before it gets deleted, am I over reacting? I this just third trimester hormones???
Optikal_Illuzion is offline  
post #1404 of 3848 (permalink) Old 10-24-2013, 06:13 PM
-LIFETIME MEMBER-
 
Deacon's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Hudson, WI
Posts: 2,253
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 53 Post(s)
Quote:
Originally Posted by Optikal_Illuzion View Post
**Warning!** Pregnant lady rant! **Warning!**

OMG I just need to vent right now I'm so pissed off and its snowboard like related... so here goes...

Anyone who was here last year remember I won a board for my so called "best friend"'s son last year. Man, some friend she is... I totally could've took that board for my boyfriend to ride with me, but I gave it to her son who apparently has no intention of snowboarding (even though he constantly pestered me that he wants to go with me). I even gave him a pair of my boots and bought him used bindings! It's a wicked board too!!!

She basically fucked off from my life ever since her new drunk (and mentally abusive "I'm gonna kill myself") bf came into the picture. He even recently got a DUI and lost his license and has to serve 90 days in jail because after he got to the police station 3 hours later to do a drunk test he STILL blew over!!! She couldn't even wait till her divorce finalized... ugh. Get this: I was always there for her, would drop whatever I'm doing and go to her, help her move 6 times (and pack all her shit), help her clean all the time, watch her kid since he was a toddler who is now 12 and now she won't even acknowledge I'm alive!

She kept insisting on throwing me a baby shower when she found out I was preggo 7 months ago (On top of promising me she wants to take me to my out of town doc appointments cuz I'm car-less atm, how she will do this and that saying this in front of my bf as well). She didnt contact me or anything in a few months so I didnt think it was happening. She didn't even take the guest list I compiled. We were supposed to get together to discuss date and that never happened. I have seen her twice in 7 months!

My sister in law decided to throw one for my family to have a chance to help me prepare (they all live about 2 hours away from me) and I invited her and she got mad at me saying she was throwing me a surprise shower on her birthday so that all our friends can go out and party after... and I wasn't allowed to come cuz she doen't want me being a "downer" since I can't drink... WTF!?!. She got so mad that I invited her to my SIL shower her BF said she shouldn't be friends with me...

IM SO FUCKIN MAD!

Okay I'm better now, lets say thanks for mechanical keyboards... because pounding out this story has made me feel better.

Mods feel free to delete this thread if need be after posted!

P.S- Before it gets deleted, am I over reacting? I this just third trimester hormones???
Pregnant chicks are hot.

Soooooo she wants to throw YOU a baby shower on HER birthday, but you're NOT invited because you can't drink? So really she's just throwing herself a birthday party and she knows nobody will give her shit because she's an "adult" but if she calls it a baby shower then she can return all the gifts. Seems legit.

Riding this season...

2015 The Rat
2007 The Experience
Deacon is offline  
post #1405 of 3848 (permalink) Old 10-24-2013, 06:21 PM
Senior Member
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 119
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Today I hate people taking things too seriously.
Logan14 is offline  
post #1406 of 3848 (permalink) Old 10-24-2013, 06:22 PM
Senior Member
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 119
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
And poor customer service. But I always hate that.
Logan14 is offline  
post #1407 of 3848 (permalink) Old 10-24-2013, 07:15 PM
Senior Member
 
Optikal_Illuzion's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Ontario
Posts: 364
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Quote:
Originally Posted by The Deacon View Post
Pregnant chicks are hot.

Soooooo she wants to throw YOU a baby shower on HER birthday, but you're NOT invited because you can't drink? So really she's just throwing herself a birthday party and she knows nobody will give her shit because she's an "adult" but if she calls it a baby shower then she can return all the gifts. Seems legit.
She wanted to throw a baby shower because some of our mutual friends moved out of town. I'd have no way to get to the baby shower anyways cuz she moved out of town and I don't have a car atm. So said friends would come to her place (now they'd probably feel obligated to buy a gift for baby and her... Like fuck!) and then her plan was to get everyone into my town to go partying and drink and ditch me... Cuz yea I'd be a downer cuz what guy wants to buy drinks for a preggo lady's friend? Or dance? SMH
Optikal_Illuzion is offline  
post #1408 of 3848 (permalink) Old 10-24-2013, 07:51 PM
Moderator
 
boarderaholic's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Edmonton
Posts: 2,937
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 1 Post(s)
So tired... Who's fucking bright idea was it to call me at 2:30 am for fun??
boarderaholic is offline  
post #1409 of 3848 (permalink) Old 10-24-2013, 11:57 PM
Senior Member
 
Optikal_Illuzion's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Ontario
Posts: 364
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Quote:
Originally Posted by boarderaholic View Post
So tired... Who's fucking bright idea was it to call me at 2:30 am for fun??
I'm sorry. I didn't leave a message because I knew you'd be mad...
Optikal_Illuzion is offline  
post #1410 of 3848 (permalink) Old 10-25-2013, 12:00 AM
Banned!
 
snowklinger's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: L-Town
Posts: 6,544
Mentioned: 1 Post(s)
Tagged: 1 Thread(s)
Quoted: 128 Post(s)
Quote:
Originally Posted by boarderaholic View Post
So tired... Who's fucking bright idea was it to call me at 2:30 am for fun??
My bad. The universe told me you needed to talk. Stupid universe.


Also still hate my Evil Twin. Probably do a giveaway when my proper decks come back from surgery.

Support Local Business
"Shop Smart. Shop S-Mart!" - Ash

Last edited by snowklinger; 10-25-2013 at 12:03 AM.
snowklinger is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome