Work - Page 2 - Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 06-23-2008, 09:37 AM   #11 (permalink)
Senior Member
 
Join Date: Dec 2007
Location: Staten Island, NY
Posts: 451
Default

Quote:
Originally Posted by hoboken View Post
I work on the corner of 42nd St. and 8th Ave.
I'm on 31st and 8th
SpAcEmAn SpLiFF is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2008, 09:35 PM   #12 (permalink)
con3593
Guest
 
Posts: n/a
Default

I don't do anything, which is why I'm a broke bastard I might work at Giant ...it's gonna suck if I do
  Reply With Quote
Old 06-24-2008, 10:01 AM   #13 (permalink)
-LIFETIME MEMBER-
 
kri$han's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,486
Default

I have more fun talking about what I do when I'm not at work
__________________
Official 'Eh' Team representative

Kris
Toronto Prelude Club
kri$han is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2008, 11:35 AM   #14 (permalink)
con3593
Guest
 
Posts: n/a
Default

I'm never at work so I'm set
  Reply With Quote
Old 06-24-2008, 12:35 PM   #15 (permalink)
N~R~G
Guest
 
Posts: n/a
Default

at the moment i do accounts receivable for a fitness equipment company. it's pretty boring work...a lot of number crunching & data entry & such. i fall asleep while working quite often. it's funny as shit...i'll be adding up numbers on my calculator & the next thing i know i wake up and i'm still steady hitting the add key! lol. so some of the times i've got to do my work twice...cuz it just never seems to come out right when i do it in my sleep.
  Reply With Quote
Old 06-24-2008, 02:21 PM   #16 (permalink)
con3593
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by N~R~G View Post
cuz it just never seems to come out right when i do it in my sleep.
does it ever?
  Reply With Quote
Old 06-24-2008, 05:25 PM   #17 (permalink)
kylekilljoy
Guest
 
Posts: n/a
Default

haha I feel so new-guyish
But i start working in the kitchen bowels of a 4H summer camp next monday
$450 for the whole summer
and during the year I'll probably work up at Greek peak.
but currently i work nowhere!!!
  Reply With Quote
Old 06-24-2008, 06:19 PM   #18 (permalink)
Banned Bananas [national phenomenon]
 
alaric's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: CNY
Posts: 1,783
Default

Quote:
Originally Posted by kylekilljoy View Post
haha I feel so new-guyish
But i start working in the kitchen bowels of a 4H summer camp next monday
$450 for the whole summer
and during the year I'll probably work up at Greek peak.
but currently i work nowhere!!!
Kyle, hush. You work on the corner every other night. It's ok. Most of us do.
__________________
life IS good.


alaric is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2008, 06:51 PM   #19 (permalink)
-LIFETIME MEMBER-
 
nzboardlife's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Auckland, New Zealand
Posts: 1,076
Default

Quote:
Originally Posted by kylekilljoy View Post
haha I feel so new-guyish
But i start working in the kitchen bowels of a 4H summer camp next monday
$450 for the whole summer
and during the year I'll probably work up at Greek peak.
but currently i work nowhere!!!

i was thinking of doing a camp america work holiday thing and go to a summer camp as a kayak/sailing instrutor! but i have summer school now...
nzboardlife is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2008, 07:12 PM   #20 (permalink)
kylekilljoy
Guest
 
Posts: n/a
Default

dang nz thats rough
I feel for ya.
  Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 05:49 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2
VerticalSports
Baseball Forum Golf Forum Boxing Forum Snowmobile Forum
Basketball Forum Soccer Forum MMA Forum PWC Forum
Football Forum Cricket Forum Wrestling Forum ATV Forum
Hockey Forum Volleyball Forum Paintball Forum Snowboarding Forum
Tennis Forum Rugby Forums Lacrosse Forum Skiing Forums