Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums

Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums (http://www.snowboardingforum.com/forum.php)
-   Resort Trip Reports (http://www.snowboardingforum.com/resort-trip-reports/)
-   -   Getting my shit together...... (http://www.snowboardingforum.com/resort-trip-reports/27575-getting-my-shit-together.html)

JeffreyCH 04-03-2010 01:38 PM

Getting my shit together......
 
I'm heading to Breckenridge in the morning. Here's a few pics to start off with, packing my shit lol. I'll post more pics here as the trip progresses.

http://i273.photobucket.com/albums/j...un/packing.jpg

Most ghetto board bag ever lol

http://i273.photobucket.com/albums/j...n/DSCF2741.jpg

All the gear in the back of my truck, heading to my brothers to load it in the snowmobile trailer.

http://i273.photobucket.com/albums/j...n/DSCF2742.jpg

FLuiD 04-04-2010 01:33 AM

Nice... Loveland pass got snow all day today...Dunno about Vail pass but I imagine your going there! If so it was sweet last weekend and so far April is bringing Winter BACK to Colorado!

JeffreyCH 04-04-2010 09:59 AM

Yeah we are hitting up Vail pass for a few days of sledneckin. I've been watching the snow reports and I'm stoked.

linvillegorge 04-05-2010 01:42 AM

Wait a minute...

You're coming to CO, the land of great beer, and you're bringing THAT piss water with you?!

FLuiD 04-05-2010 03:58 AM

Quote:

Originally Posted by linvillegorge (Post 282287)
Wait a minute...

You're coming to CO, the land of great beer, and you're bringing THAT piss water with you?!

I was thinking the same thing... Please try some of the great beers here. If you brought that I hope it was either for the road or for breakfast!

JeffreyCH 04-05-2010 07:25 PM

Quote:

Originally Posted by FLuiD (Post 282294)
I was thinking the same thing... Please try some of the great beers here. If you brought that I hope it was either for the road or for breakfast!

HAHA yeah be that as it may, we got here on SUNDAY!!! Unless they changed something around here Sun. is NO beer day lol. I'll check out some local brews later tonight for sure.

Some pics from yesterday/last night

My girl chillin
http://i273.photobucket.com/albums/j...n/DSCF2753.jpg

2 of my brothers
http://i273.photobucket.com/albums/j...n/DSCF2752.jpg

My mom making hamburger patties
http://i273.photobucket.com/albums/j...n/DSCF2750.jpg

Grilled goodness
http://i273.photobucket.com/albums/j...n/DSCF2755.jpg

linvillegorge 04-05-2010 08:32 PM

Yep, you failed. You can buy beer on Sunday in CO now.

JeffreyCH 04-05-2010 09:47 PM

Quote:

Originally Posted by linvillegorge (Post 282489)
Yep, you failed. You can buy beer on Sunday in CO now.

Is it still that 3.2 swill from gas stations? Or are the liquor stores open now?

linvillegorge 04-05-2010 10:02 PM

The liquor stores are now open. They just passed it a while back. Can't remember exactly when.

JeffreyCH 04-05-2010 10:09 PM

SWEET!! Hope it stays that way for next year :D Any good micro brews around here I should try?


All times are GMT -5. The time now is 04:01 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2