Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 30
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: ChaletBoy1980
Forum: Snowboarding General Chat   12-30-2012, 08:57 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
If I knew what that meant or how to change it I...

If I knew what that meant or how to change it I would. I went on to Amazon, copied the URL for the page my book is on and inserted here.
Forum: Snowboarding General Chat   12-30-2012, 08:44 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Lol - thanks Sincraft! Hi guys. Just a quick...

Lol - thanks Sincraft!

Hi guys. Just a quick one to say that I have updated the book in order to reduce the paragraph sizes to better fit the Kindle screen and correct some typos that had been...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 09:14 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Ah awesome. Small world. Who was it?

Ah awesome. Small world. Who was it?
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 09:05 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Sorry to interrupt but can we get back on track -...

Sorry to interrupt but can we get back on track - my book is available to purchase on Kindle, smartphones and tablets with the relevant app or PCs here:

Chalet Boy - The Diary of my First Ski...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 08:41 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Really? That's awesome!

Really? That's awesome!
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 08:36 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Because only my mother calls me Andrew!

Because only my mother calls me Andrew!
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 08:29 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Nah I can't drop down to this dude's level until...

Nah I can't drop down to this dude's level until he mans up and shows us all his beautiful, unflawed face!
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 08:15 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
You know what the worst part is, I thought that...

You know what the worst part is, I thought that was quite a nice photo of me! :laugh:
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 08:07 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Dude I ain't drifting - I'm currently sat in my...

Dude I ain't drifting - I'm currently sat in my office in Melbourne where I live now. Pretty long drift from London! I don't think I'm 'hot shit' for doing it - I just get a kick out of seeing new...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 08:03 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
And yet your mum still sucked me off.... (I'll...

And yet your mum still sucked me off.... (I'll call that as lame before anyone else does, I just love 'your mum' stuff)

Still waiting on your pic though, handsome.
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 07:53 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Actually bud it's called a hare lip and cleft...

Actually bud it's called a hare lip and cleft palate but nice work regardless! You just got to work with what you're given I guess! Lets see a photo of your beautiful face...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 07:52 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Now that actually was pretty funny! :eusa_clap:

Now that actually was pretty funny! :eusa_clap:
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 07:49 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Oh man - and I was quite proud of that lol! Keeps...

Oh man - and I was quite proud of that lol! Keeps this thread up top though doesn't it..........
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 07:42 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
The key basics of marketing are getting the...

The key basics of marketing are getting the message to the right audience and I've managed that pretty well cheers bud. This thread alone has got more interest than I ever hoped and sales have...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 06:49 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Thanks for the tip... How is it up there...

Thanks for the tip...

How is it up there inside his butthole?
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 05:25 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Agreed the parents have a role to play but we all...

Agreed the parents have a role to play but we all know kids will get around these things and we all have a resposibility, as adults, to have a bit more decency. Obviously I'm shocked at the reaction...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 05:02 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
How is it not your responsibility to censor what...

How is it not your responsibility to censor what you say to someone who hasn't even reached his teens yet? Over a post about some goggles? As someone who has apparently suffered from bullying (not...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 04:05 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Well we know where that puts you then - you need...

Well we know where that puts you then - you need some help to understand what it means? :yahoo:
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 03:24 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
I literally don't even know what that means. And...

I literally don't even know what that means. And proud of it.

As I've said, read the book, don't read the book - I'm really not fussed. What worries me more is the level of ferocity and anger you...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 02:02 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Lol I have no beef about what anyone here thinks...

Lol I have no beef about what anyone here thinks of me, it's all good! And I'm impressed by the numbers who read your stuff but then if you have nearly 7,500 posts of mindless drivel on this site and...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 04:02 AM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
I can maybe understand the odd bit of displeasure...

I can maybe understand the odd bit of displeasure but telling me to kill myself is a little bit much surely?!?!

I do the sort of marketing which has budgets to reach a large audience, something...
Forum: Snowboarding General Chat   12-27-2012, 01:53 AM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Thanks for the advice dude, I am not in any way...

Thanks for the advice dude, I am not in any way worried about future employers seeing what this idiot has to say!

I'm just a dude who wrote a book about something we all enjoy, boarding holidays,...
Forum: Snowboarding General Chat   12-26-2012, 11:50 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
You don't have time to read crap because you're...

You don't have time to read crap because you're too busy writing it?
Forum: Snowboarding General Chat   12-26-2012, 11:02 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
I'm not upset in the least - I've loved talking...

I'm not upset in the least - I've loved talking more about my book and the sales have been going up the entire time you've spent trying to slam it. Any publicity is good publicity in my eyes so...
Forum: Snowboarding General Chat   12-26-2012, 10:28 PM
Replies: 96
Views: 7,106
Posted By ChaletBoy1980
Lol - nope not Australian, just here working for...

Lol - nope not Australian, just here working for a while in order to gain some international work experience and further broaden my horizons.

I hate the idea of spending my entire life in one...
Showing results 1 to 25 of 30

 
Forum Jump
 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome