Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 16 of 16
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Streloma
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   12-03-2012, 07:32 AM
Replies: 37
Views: 10,387
Posted By Streloma
Yeah it is not tricky at all. Just have to do it...

Yeah it is not tricky at all. Just have to do it the first time and then it should be fine
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   12-02-2012, 05:45 AM
Replies: 37
Views: 10,387
Posted By Streloma
I tried it into powder so for me it was not scary...

I tried it into powder so for me it was not scary at all. But I guess you just have to be motivated enough to be able to do it.
Forum: Snowboarding General Chat   04-20-2012, 03:28 AM
Replies: 43
Views: 14,526
Posted By Streloma
I do the exact same thing and also goofy in surf....

I do the exact same thing and also goofy in surf.
I think its weird but its cool haha
Forum: Snowboarding General Chat   08-27-2011, 12:23 AM
Replies: 3
Views: 2,604
Posted By Streloma
Probably the signal snowboards channel because of...

Probably the signal snowboards channel because of 'Every thirs thursday'
SignalSnowboard's channel - YouTube (http://www.youtube.com/user/SignalSnowboard)
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   08-27-2011, 12:20 AM
Replies: 37
Views: 10,387
Posted By Streloma
Yeah powder does help but sometimes you over spin...

Yeah powder does help but sometimes you over spin and your nose digs in which isnt very nice haha
My advice just dont try to land like you would normally on the slope, but a bit leaned back and then...
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   08-24-2011, 10:02 PM
Replies: 37
Views: 10,387
Posted By Streloma
It felt awesome... Couldnt believe it :D Now in...

It felt awesome... Couldnt believe it :D Now in janurary gonna practice it and hopefully gonna be good at it hahaha
Forum: Outerwear and Accessories   08-24-2011, 05:31 AM
Replies: 102
Views: 26,781
Posted By Streloma
I love my crowbars and they dont scratch that much

I love my crowbars and they dont scratch that much
Forum: Fashion   08-24-2011, 05:26 AM
Replies: 145
Views: 27,646
Posted By Streloma
My style is very weird lol I love bright...

My style is very weird lol
I love bright colours
SO casually I would wear a colourful t-shirt with a pair of jeans/shorts/boardshorts (depends where I am and what weather it is lol) also a hoodie...
Forum: Snowboarding General Chat   08-24-2011, 03:14 AM
Replies: 200
Views: 17,241
Posted By Streloma
The worst for sure are people that dont control...

The worst for sure are people that dont control their speed and also people that crash into you while you are standing on the edge of the slope.
Also the people whose turns are unpredictable who go...
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   08-24-2011, 02:52 AM
Replies: 37
Views: 10,387
Posted By Streloma
http://www.youtube.com/watch?v=5nk5injnq9g Well...

http://www.youtube.com/watch?v=5nk5injnq9g
Well thats my try in chile...
I know the landing isnt perfect but that was the first time I ever tried it :)
I also think being able to do it on a...
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   07-28-2011, 06:45 AM
Replies: 15
Views: 8,643
Posted By Streloma
Well for me it is backside (and sw frontside)

Well for me it is backside (and sw frontside)
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   07-28-2011, 12:51 AM
Replies: 15
Views: 8,643
Posted By Streloma
Yeah i pretty much have the same problem please...

Yeah i pretty much have the same problem please help :(
I have done a few 540s on smaller jumps but without grabs and was very lucky to land them. I doubt I would be able to spin further to be...
Forum: Boards   04-16-2011, 12:27 PM
Replies: 0
Views: 641
Posted By Streloma
APO Selekta/Gerome Mathieu

Any reviews on those board guys?
Forum: Music Discussion   04-16-2011, 12:18 PM
Replies: 9
Views: 1,484
Posted By Streloma
For the electronic i like the Animal rights...

For the electronic i like the
Animal rights (http://www.youtube.com/watch?v=SNXuQJo94pc)
Well i think its electronic anyway :)
Forum: Music Discussion   04-16-2011, 12:04 PM
Replies: 70
Views: 12,917
Posted By Streloma
My 3 pump up songs are: Youtube - Kanye West...

My 3 pump up songs are:

Youtube - Kanye West - Heartless (Hatiras Remix) (http://www.youtube.com/watch?v=sbmQtNQArk4)
Youtube - Eurythmics - Sweet dreams...
Forum: Music Discussion   03-15-2011, 11:19 AM
Replies: 2
  Spotify
Views: 1,135
Posted By Streloma
Spotify

Im sorry if this thread has been made before, I used the search and i didnt find any, but lets share our spotify lists here!! ^^
Playlist by streloma - Spotify...
Showing results 1 to 16 of 16

 
Forum Jump
 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome