Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 84
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: jojoinabox
Forum: Off-Topic General Discussion   06-25-2012, 01:41 AM
Replies: 81
Views: 4,739
Posted By jojoinabox
1. When people wrongly use you're instead of your...

1. When people wrongly use you're instead of your and your instead of you're.

2. When kids that ski start drawing on my snowboard with their poles (when board has snow on it) and it ends up...
Forum: Outerwear and Accessories   06-09-2012, 03:38 PM
Replies: 4
Views: 1,853
Posted By jojoinabox
I think you should go with L or XL... I'm 166cm...

I think you should go with L or XL...
I'm 166cm and I go with a men's M.. It's just too uncomfortable to get a regular sizing when shopping for snow stuff. and plus it's really uncomfortable when...
Forum: Fashion   06-05-2012, 11:57 PM
Replies: 162
Views: 45,491
Posted By jojoinabox
I absolutely love your sticker job. and your...

I absolutely love your sticker job. and your #lobster board. and all the stickers on it. and where you placed them. you are amazing.
Forum: Games   06-05-2012, 03:42 PM
Replies: 4
Views: 1,583
Posted By jojoinabox
I'm going to try play that game with someone at...

I'm going to try play that game with someone at summer camp this year...hopefully I'll get some footage ;)
Torstein's games are definitely the best to watch, his style is just so amazing & his...
Forum: Fashion   06-03-2012, 01:50 PM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
haha aw thanks, jk. Yeah whistler in exactly...

haha aw thanks, jk.
Yeah whistler in exactly 26 days. excited as fuck. I'll go check it out, thanks for the info
Forum: Fashion   06-03-2012, 12:03 PM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
nope..I'm pretty sure it's the 'low profile' one....

nope..I'm pretty sure it's the 'low profile' one. Idk, I just remember when I got it there was huge ass sticker that said something like this is a hardhat & not a helmet or something. :dunno:

Yeah...
Forum: Fashion   06-03-2012, 11:48 AM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
ditto indra...and also my sandbox brainbucket...

ditto indra...and also my sandbox brainbucket isnt' actually a helmet...
it's actually a "hardhat" because it's hella thin and has like minimal padding.
It's no wear near safe as an actual...
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   06-02-2012, 01:59 PM
Replies: 42
Views: 5,952
Posted By jojoinabox
^ LOL you are hella good at reviving old...

^

LOL you are hella good at reviving old threads...
nonetheless, thanks for your input. That's pretty cool you're the same age as me...but way better at riding than me haha. I'm super jelly, I...
Forum: Snowboarding General Chat   06-01-2012, 10:19 PM
Replies: 7
Views: 1,577
Posted By jojoinabox
hey that's pretty cool (: I've always wanted to...

hey that's pretty cool (: I've always wanted to try that...
and especially something like this:
clickyy (http://www.youtube.com/watch?v=foZgMaFkZaQ)

If I did though, my parents would probably...
Forum: Photography, Video, and Other Media   06-01-2012, 12:13 AM
Replies: 2
Views: 514
Posted By jojoinabox
new..? it's not that new but fav rider has to be...

new..? it's not that new but fav rider has to be mcmorris...even though he didn't get a proper part. He's the youngest and has the sickest style imo...I also really Mikkel, Kazu, and Danny Davis of...
Forum: Welcome New Riders And New Members   05-30-2012, 11:51 AM
Replies: 8
Views: 901
Posted By jojoinabox
done! (: good luck with the project

done! (: good luck with the project
Forum: Fashion   05-29-2012, 01:49 AM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
:thumbsup::thumbsup: finally someone who...

:thumbsup::thumbsup: finally someone who understands...I think when stickers and boards come up simultaneously I go into OCD mode. And then I end up fucking it up anyways because my hands do not...
Forum: Fashion   05-29-2012, 01:36 AM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
10charchar

10charchar
Forum: Boards   05-28-2012, 09:45 PM
Replies: 14
Views: 3,663
Posted By jojoinabox
Global HQ and Factory 5077 Colorado Blvd. ...

Global HQ and Factory
5077 Colorado Blvd.
Denver, CO. 80216 U.S.A.
Forum: Fashion   05-28-2012, 08:57 PM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
aw thank u very much :p you guys are too nice.

aw thank u very much :p you guys are too nice.
Forum: Fashion   05-28-2012, 07:05 PM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
lucky duck. The whole season I got 10 days in...

lucky duck. The whole season I got 10 days in whistler this year. that's it.



ps im loving your little "TT" signature.
Forum: Fashion   05-28-2012, 02:25 PM
Replies: 162
Views: 45,491
Posted By jojoinabox
10charchar

10charchar
Forum: Fashion   05-28-2012, 01:00 AM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
I think just being on snow with a piece of wood...

I think just being on snow with a piece of wood strapped to my feet makes me happy enough.
I honestly don't care what condition the snow is or how crappy the resort is.
Like anything snowboarding...
Forum: Fashion   05-27-2012, 11:06 PM
Replies: 162
Views: 45,491
Posted By jojoinabox
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:...

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Forum: Fashion   05-27-2012, 12:41 AM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
That's what my other board is for...I never said...

That's what my other board is for...I never said that all I do is race. Well, um, thank you for your opinion nonetheless.

By the way, your posts scare the complete shit out of me.
(I didn't mean...
Forum: Fashion   05-26-2012, 09:18 PM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
..um ok. I'm actually still waiting for the...

..um ok.

I'm actually still waiting for the SASE ones that I sent...these stickers are, again, the ones that my friend sent me from some crappy carshop that she bought them from. I honestly wanted...
Forum: Fashion   05-26-2012, 08:58 PM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
Wow your helmet & boards look SICK. I love the...

Wow your helmet & boards look SICK.
I love the huge Dakine die cut :p I think that stickers would look amazing on your new board though...so much free space..but it looks dope enough by itself...
Forum: Fashion   05-26-2012, 05:20 PM
Replies: 40
Views: 7,041
Posted By jojoinabox
new sticker job...opinions?

Hi (:

I just received a huge ass pack of stickers..and being the sticker whore I am, I stickied up my board + helmet.
I think my work has really brought out the true noob inside of me.

nose...
Forum: Boards   05-24-2012, 03:27 PM
Replies: 5
Views: 1,887
Posted By jojoinabox
First of all, it all depends on your preferred...

First of all, it all depends on your preferred riding style. (Since you are a beginner and probably don't know what you would like to do/be good at, try some rentals or demos first before you buy a...
Forum: Outerwear and Accessories   05-23-2012, 07:18 PM
Replies: 9
Views: 6,986
Posted By jojoinabox
I think they look pretty cool. My personal fav...

I think they look pretty cool. My personal fav are their "stage hoodies (http://www.longcollective.ca/clothing.php)" which are black on the lower half of the hoodie... The black makes the hoodie not...
Showing results 1 to 25 of 84

 
Forum Jump
 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome