Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 397
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: onel0wcubn
Forum: Buy and Sell Snowboard Equipment   11-13-2015, 09:48 AM
Replies: 3
Views: 325
Posted By onel0wcubn
I let my nephews ride them and they come in handy...

I let my nephews ride them and they come in handy as backups but if they sell they sell. They're a good cheap option for someone that doesn't want to spend a shit ton of money.

The stunt is...
Forum: Buy and Sell Snowboard Equipment   11-13-2015, 09:40 AM
Replies: 3
Views: 325
Posted By onel0wcubn
FS:5150 Empress and Sierra Stunt

The 5150 was my wifes board for a season. It's a few years old but still gets the job done. Some nicks and dings on the topsheet but the base is solid.

Size - 144...
Forum: Buy and Sell Other Items   11-13-2015, 08:51 AM
Replies: 37
Views: 3,690
Posted By onel0wcubn
Man Im excited for you. I hope this all works...

Man Im excited for you. I hope this all works out cuz I will be your first customer!!!
Forum: Buy and Sell Snowboard Equipment   11-13-2015, 08:22 AM
Replies: 0
Views: 144
Posted By onel0wcubn
FS: 686 glcr geotherm insulated jacket

Here is the jacket - 686 Men's Glcr Geotherm Insulated Jacket | 686 GLCR (http://686.com/products/men/collections/glcr/l5w107-686-mens-glcr-geotherm-insulated-jacket/indigo-ripstop)

...
Forum: Northwest US   01-25-2015, 02:29 PM
Replies: 39
  Fuck.
Views: 2,772
Posted By onel0wcubn
snow coming here!!

snow coming here!!
Forum: Mid Atlantic US   01-25-2015, 02:27 PM
Replies: 842
Views: 55,475
Posted By onel0wcubn
Dont go?? lol. go to blue or 7 springs? cheap...

Dont go?? lol. go to blue or 7 springs? cheap lodging near those places
Forum: Mid Atlantic US   01-21-2015, 12:37 PM
Replies: 842
Views: 55,475
Posted By onel0wcubn
hit us up zaccc.. we'll be up there around 6

hit us up zaccc.. we'll be up there around 6
Forum: Mid Atlantic US   01-21-2015, 10:56 AM
Replies: 842
Views: 55,475
Posted By onel0wcubn
This should be the only guy you go to for...

This should be the only guy you go to for weather... https://www.facebook.com/WxRisk

always accurate with all his models..



Liberty TONIGHTT!!!!!!!
Forum: Snowboarding General Chat   01-14-2015, 02:24 PM
Replies: 39
Views: 7,393
Posted By onel0wcubn
I use GoPro.. Ive had contour. GoPro quality is...

I use GoPro.. Ive had contour. GoPro quality is better IMO.. GoPro has better mounting options. The new sony isnt bad either..

check this guys review out.....
Forum: Photography, Video, and Other Media   01-14-2015, 02:09 PM
Replies: 1,345
Views: 258,445
Posted By onel0wcubn
lol.. we were at the water fountain.. and he...

lol.. we were at the water fountain.. and he bumped into me.. we chatted for a few min.. bout shreddin.. college week.. and how crowded breck was.. asked if i could snap a pic.. he goes yeah selfie...
Forum: Photography, Video, and Other Media   01-14-2015, 01:17 PM
Replies: 1,345
Views: 258,445
Posted By onel0wcubn
I ran into someone out in Breck last week.. ...

I ran into someone out in Breck last week..

https://c1.staticflickr.com/9/8671/16238766896_f048c5b98e_b.jpg
Forum: Buy and Sell Snowboard Equipment   01-13-2015, 02:02 PM
Replies: 0
Views: 640
Posted By onel0wcubn
Spy Bravo Goggles w/ Happy Lens Replacements

These are the New and amazing Spy Bravo goggles. I have only taken them out of the box and tried them on. They were a gift and I already have 3 other pair of goggles. I also have two replacement...
Forum: Intermountain US   01-04-2015, 07:52 AM
Replies: 7,011
Views: 405,757
Posted By onel0wcubn
VAJohn and myself arrive tomorrow with a few...

VAJohn and myself arrive tomorrow with a few other people.

Any of you people in the Breck area wanna grab a beer tomorrow? Ride sometime during the week?

Hit us up!
Forum: Outerwear and Accessories   12-30-2014, 10:57 AM
Replies: 21
Views: 2,540
Posted By onel0wcubn
I got some cheap gas station wayfarers I...

I got some cheap gas station wayfarers

I rock some blue mirrored rayban wayfarers on the occasion..

Von zipper Lomax
and of course my party stoppers..
...
Forum: Mid Atlantic US   12-30-2014, 06:41 AM
Replies: 842
Views: 55,475
Posted By onel0wcubn
Ill be in that hot tub after all the apres...

Ill be in that hot tub after all the apres partying lol
Forum: Mid Atlantic US   12-29-2014, 06:28 PM
Replies: 842
Views: 55,475
Posted By onel0wcubn
get in the gym.. go more often.. dont fall? ...

get in the gym.. go more often.. dont fall?

I ride back to back days all the time and am never sore.. I take some serious falls too.. rails and jumps..

just get out more.. put the work in and...
Forum: Intermountain US   12-29-2014, 07:18 AM
Replies: 7,011
Views: 405,757
Posted By onel0wcubn
Argo man I'll have to get you out on the hill...

Argo man I'll have to get you out on the hill when we're out there next week! Show us some of those cliffs and spots you ride. Looks like the weather is going to be warming up too..
Forum: Welcome New Riders And New Members   12-15-2014, 07:39 AM
Replies: 16
Views: 718
Posted By onel0wcubn
You don't need a wrist to ride!!

You don't need a wrist to ride!!
Forum: Tips, Tricks And Snowboard Coaching   12-15-2014, 07:37 AM
Replies: 21
Views: 2,309
Posted By onel0wcubn
yup yup yup yup yup .. You really need to just go...

yup yup yup yup yup .. You really need to just go out and ride making adjustments throughout the day and see what really settles in. If you've been riding all six years with the same stance I'm...
Forum: Snowboarding General Chat   12-11-2014, 01:07 PM
Replies: 240
Views: 11,623
Posted By onel0wcubn
I guess I'm one of the lucky few to still have...

I guess I'm one of the lucky few to still have multiple shops to choose from when going board and gear shopping. I'd say within a 20 mile radius I have at least 5 Privately owned well stocked board...
Forum: Mid Atlantic US   12-11-2014, 12:52 PM
Replies: 842
Views: 55,475
Posted By onel0wcubn
I may be down for liberty sunday morning..

I may be down for liberty sunday morning..
Forum: Mid Atlantic US   12-11-2014, 11:19 AM
Replies: 842
Views: 55,475
Posted By onel0wcubn
I think whitetail is opening.. ill be there sat...

I think whitetail is opening.. ill be there sat morning for sure
Forum: Mid Atlantic US   12-11-2014, 11:16 AM
Replies: 842
Views: 55,475
Posted By onel0wcubn
calling all drunks!

calling all drunks!
Forum: Snowboarding General Chat   12-11-2014, 07:51 AM
Replies: 67
Views: 30,052
Posted By onel0wcubn
Great info there! Def a must read/watch if you...

Great info there! Def a must read/watch if you plan on doing some POW riding in terrain you are unfamiliar with.
Forum: Northeast US   12-10-2014, 07:33 AM
Replies: 11
Views: 537
Posted By onel0wcubn
DANG! I wish we were getting some stuff down here...

DANG! I wish we were getting some stuff down here in VA
Showing results 1 to 25 of 397

 
Forum Jump
 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome