just got out of hosital - Page 2 - Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums
SnowboardingForum.com is the premier Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 02-21-2013, 12:32 PM   #11 (permalink)
Drunk with power...er beer.
 
Donutz's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: Vancouver, BC, Canada
Posts: 4,646
Blog Entries: 219
Default

Quote:
Originally Posted by trapper View Post
Is there effective body armor out there for internal damage like that in the abdomen? This is a serious question, since I've never seen anything like that for snowboarding.

Edit: Shit just Googled it, apparently there is. I wonder how helpful that would be though in that type of fall.
Hm, he didn't actually say if it was a taco or cab taco. Hey, OP, did you land face down or face up?
__________________

Yeah, that's me, Tracer Bullet. I've got eight slugs in me. One's lead,
the rest bourbon. The drink packs a wallop, and I pack a revolver. I'm
a private eye.
-- Calvin
Donutz is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 02-21-2013, 12:33 PM   #12 (permalink)
Junior Member
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 28
Default

yeah I wasn't wearing any protective gear but I dunno how much it would help. it was a don't flat down flat down flat down hand rail and I clipped the first down and sent it to the first flat on my abdomen. almost knocked me out. and sorry to hear about all your surgeries man! ive only had two myself. right wrist and left hand. I lucked out and avoided the O.R. this time
Bigbuckhunter is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 12:37 PM   #13 (permalink)
Junior Member
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 28
Default

Quote:
Originally Posted by Donutz View Post
Hm, he didn't actually say if it was a taco or cab taco. Hey, OP, did you land face down or face up?
face down my dude
Bigbuckhunter is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 01:06 PM   #14 (permalink)
Senior Member
 
gmore10's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: the 410
Posts: 264
Default

You got a shit bag now, if you didnt you lucked out but I kno for a fact you got a caphitor them bitches suck.
__________________
when your a man sometimes you wear stretchy pants in your room just for fun
gmore10 is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 03:14 PM   #15 (permalink)
Reformed Creep-o-saurus
 
poutanen's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Calgary, AB
Posts: 5,564
Default

Quote:
Originally Posted by sabatoa View Post
My emoticon quotient has risen since Chomps disappeared. hah
Yeah I noticed Timmytard has been taking the reins on emoticons too!?!

poutanen is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 03:24 PM   #16 (permalink)
Senior Member
 
Varza's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 327
Default

Holy crap, I don't even think my worthless Uni insurance even covers damage like that OP, I'm glad you survived!

I don't want to quit, but I don't want to die. No park for me, I reckon... and I really should stop reading this section of the forum.
Varza is offline   Reply With Quote
Old 02-21-2013, 03:38 PM   #17 (permalink)
Junior Member
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 28
Default

Ya know as much as it sucked, it's what I love doing and getting hurts a part of it . With 12 more inches in the forecast for the the easy I'm ready to get back out there this weekend and get the rest of my shots. Might stay away from the kink railed though haha. Gotta take the bad with the good!
Bigbuckhunter is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2013, 02:16 AM   #18 (permalink)
Member
 
Join Date: Jan 2013
Location: Washington, USA
Posts: 84
Default

Quote:
Originally Posted by gmore10 View Post
You got a shit bag now, if you didnt you lucked out but I kno for a fact you got a caphitor them bitches suck.
they are horrible...
mr_____awesome is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
filming, ouch, pain, taco

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 09:00 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2
VerticalSports
Baseball Forum Golf Forum Boxing Forum Snowmobile Forum
Basketball Forum Soccer Forum MMA Forum PWC Forum
Football Forum Cricket Forum Wrestling Forum ATV Forum
Hockey Forum Volleyball Forum Paintball Forum Snowboarding Forum
Tennis Forum Rugby Forums Lacrosse Forum Skiing Forums