Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums banner

1 - 4 of 4 Posts

·
Registered
Joined
·
562 Posts
Discussion Starter #1
So, I'll be headed up to my family's cottage near the Shuswap for the long weekend. I'll have Friday and Saturday for sure, maybe even Sunday to ride and enjoy some spring sun and shred. I've put Sun Peaks and possibly Revelstoke on my list of spots so far. Anybody got any recommendations for places within a couple hours drive or so from there? Anyone gonna be in the area and wanna ride? ^_^ :D
 

·
Registered
Joined
·
730 Posts
Me and a few buds were looking at going on a trip to rev or fernie...but there is no snow anywhere. no snow means no reaason to travel far. SS and LL for this guy!

Ive never gone in the spring but I have heard Rev is junk in the spring esp with no snow....Go somewhere close and enjoy the sunshine!!
 

·
Registered
Joined
·
562 Posts
Discussion Starter #3
Yeah, I know what you mean... it's been unusually sunny here with little change coming in the forecast. I'm working on the roof of the new Mercedes Benz of Vancouver everyday looking up at the north shore mountains, breaking my whole body instead of riding and the warm weather makes it feel like the season is ending fast even though there's much left, especially up at Whissy. It sucked when it was dumping on Friday and I was too crippled from work to make it out.

I'll be staying an hour and a half or so from both Sun Peaks and Revy, just off Hwy 1 so who knows. Just wanna hit some
new spots! I rode my quad into Sun Peaks from our cabin through the bush to catch a concert there on Labour Day and had lunch there but that's it!

There's a voice that keeps on callin' me down the road, that's where I'll always be. Every stop I make - I make a new friend. Can't stay for long, just turn around, and I'm gone again...
 

·
Registered
Joined
·
730 Posts
There's a voice that keeps on callin' me down the road, that's where I'll always be. Every stop I make - I make a new friend. Can't stay for long, just turn around, and I'm gone again...
:eusa_clap::eusa_clap::eusa_clap:

HAHAHA, I hear you man...im gonna ride 3 days this weekend btw school and work i feel like ive spent more time thinking about boarding than actually boarding.
 
1 - 4 of 4 Posts
Top