Heeft iemand van hen gehoord en zo ja, waren ze goed?
Ik kijk er naar uit. Heb het board gisteren pas gekregen. Nieuwe bindingen (die dit keer passen) en schoenen (die helaas te klein zijn) zijn vandaag aangekomen. Ik ben een breed board (Custom X) gewend, dus dit wordt een interessante verandering.Die eerste run op je Surfari zal je verbazen, het is een kwaliteitsboard en zal het zeker waard zijn als je eenmaal rijdt, ik kan niet wachten om je bericht na de rit te lezen en je enthousiasme hier te voelen.
Veel plezier
Bedankt, dat ga ik dan proberen.Het heeft al een korte tail, dus ik zou beide bindingen bij elkaar brengen gezien de twee opties. Sla ze terug op een diepe poederdag.
Wow, het is een tijdje geleden dat je een nieuw board hebt gekregen. Op dit forum kunnen leden het meestal niet weerstaan om zelfs maar één seizoen zonder een nieuw board te gaan. [emoji1787]Op basis van de beoordelingen van de Surfari staat je een traktatie te wachten! Ik zou er graag een kopen, zelfs als het niet echt voor mijn gewicht is ontworpen.Bedankt, dat ga ik dan proberen.
Ik weet dat sommige nieuwere boards grotere oppervlakken hebben, ongeacht de lengte van de neus/staart, dus het is een beetje een illusie waar het midden echt zit. En natuurlijk, hoe/waar ze buigen, camber, etc, etc. De laatste keer dat ik een board kocht was in 2008 of zo, dus veel hiervan is nieuw voor mij.
Ik was tot voor kort helemaal uit de sport. Nu is het sinds half januari helemaal in. Best cool om alle ontwikkelingen in de technologie te zien.Wow, het is een tijdje geleden dat je een nieuw board hebt gekregen. Op dit forum hebben leden de neiging om het niet te kunnen weerstaan, zelfs niet om één seizoen zonder een nieuw board te doen. [emoji1787]Gebaseerd op beoordelingen van de Surfari staat je iets leuks te wachten! Ik zou er graag een kopen op een dag, zelfs als het niet echt is ontworpen voor mijn gewicht.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik had het beter moeten weten... Omdat ik in Canada woon, heb ik nog geen enkel bedrijf gezien dat Amplid-producten verkoopt... de dichtstbijzijnde die hun board verkoopt, is iemand uit Utah of Colorado, VS, maar hun voorraad is zo laag dat er in principe niets beschikbaar was.Dat is niet goed. De mijne kwam ook in een doos zonder extra vulling erin. Het is puur toeval dat de jouwe de beschadigde was en niet de mijne. Ik ken minstens één bezorgbedrijf in Noorwegen dat op video is betrapt terwijl ze pakketten gewoon rondgooiden, dus ik ben niet verbaasd dat schade zoals de jouwe voorkomt. Amplid en elk ander bedrijf dat producten per post verzendt, zouden betere voorzorgsmaatregelen moeten nemen bij het verpakken van hun producten.
Verkruimelde kern, gebroken/verbogen volledige rand, toplaag zichtbaar.Oh verdomme, ik dacht dat dat de wrapper was! Dat is toch core, nietwaar? Grote oef....
Dat is een goede manier om het board te beschrijven - ik ben er dol op, het is gewoon een geweldig deck en degenen die erop hebben gereden, weten het.Zoals gezegd, heb ik mijn Sufari ontvangen die ik zou nemen (aangezien degene die ik kocht niet op voorraad was of naar iemand anders werd verzonden, ik ben niet helemaal zeker), en ik heb gewerkt om de schade eraan te herstellen. Het was niet veel, maar ik heb epoxy op de hoek aangebracht en denk dat het prima zal zijn. Je kunt het eigenlijk niet eens zien als je niet kijkt.
Na een mooie waxbeurt en wat randreiniging (ik gok van het rondstuiteren tijdens het verzenden) zag het er in principe als nieuw uit.
Ik kon het zaterdag meenemen. Van een 2008/9 Burton Custom X (wat als een plank is uit een tijd dat de mensheid blijkbaar niet veel wist over het bouwen van comfortabele snowboards) was dit zo'n enorme verbetering. Het board voelde alsof ik een cheat-modus had ingeschakeld. De manier waarop ik het aan mijn familie beschreef, was dat elke run een gemakkelijker kleurniveau was (zwart was blauw, blauw was groen) zo niet meer. Ik weet dat kleuren subjectief zijn voor elke berg, maar dit illustreert gewoon hoe gemakkelijk dit board alles maakte. En het was snel.
Verder is de edge-to-edge snelheid zo verdomd snel. Toegegeven, ik vergelijk met mijn oude board, maar ik heb dit seizoen een huidig model Jones Flagship gedemonstreerd, en hoewel het snel van edge to edge was, was het in het algemeen niets zoals dit, vooral bij het rechtuit rijden. Ik ben opgegroeid met competitieracen en hou ervan om zo rechtuit mogelijk te rijden. En dit maakte het gewoon zoveel gemakkelijker om te doen.
Onnodig te zeggen, het board voldeed aan de hype.
Dat gezegd hebbende, ik hoop dat Amplid begint met het bedekken van hun randen met schuim voor verzending, en ik hoop dat deze huidige logistieke problemen worden opgelost, want ik zie dit niet als de laatste van hen die ik bezit.
Op dit moment ben ik ongelooflijk blij met het board en ben nu op zoek om het aan te vullen. Maar ik zal moeten zien wat ze allemaal in de maak hebben voordat ik beslis.
Ja, de reparateur zegt dat die stalen rand moet worden afgesneden, in feite de hele punt van de staart, ongeveer 1,5-2 cm breed.Dit is niet cosmetisch en zou in het oog springen als je de staart in de sneeuw laat zakken. Moet naar mijn mening worden afgesneden.
![]()