Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums banner

25/26 Nitro Collectie

Tags
nitro
852 views 16 replies 8 participants last post by  scsurf  
#1 ·
Beste snowboarders,

Dit is voor alle die-hards en weekendstrijders van de wereld, de aanstormende pro-rijders en lokale snowboardcrews, de beginners en levenslange snowboarders, de moeders en vaders, de racers en jibbers, en voor alle mensen die ervoor kiezen om elke winter een snowboard aan te trekken! Proost op de community-bouwers – de winkeliers, de vertegenwoordigers, de snowboardclubs, de organisatoren van evenementen, de mediemakers en de lokale resorts. We willen onze dankbaarheid uitspreken aan iedereen die deze geweldige community ondersteunt die we snowboarden noemen. We heten u welkom in een nieuw seizoen samen met ons – Nitro Snowboards. We zijn er trots op onze 35e snowboardcollectie te introduceren en te delen!

www.nitrosnowboards.com

#ForeverSnowboarding

Image

#3 ·
Verkoop me de Dinghy!
Ik denk dat dit mijn volgende board wordt voor wat "old man" zachte bochten op Japanse ochtend-groomers, boomruns en gewoon chillen in laag-hoekige poeder.
Met ~90 kg, US 10,5, neem ik aan dat de 160 waarschijnlijk de juiste maat is?
Hoe houdt hij een kant, uit interesse?
Ik zoek iets dat net iets groter is dan de 156 Niseko Pleisure.
Top 1 ondergewaardeerd board van Angry voor 26. Zou genoeg reden moeten zijn om er een te kopen :eek:
Ik moet zeggen dat de Basher ook behoorlijk onder de radar lijkt te zijn, terwijl hij de brug slaat tussen twin en short fat waar velen van ons naar op zoek waren. Ik ben misschien op zoek naar een pow skate.

#13 ·
Hey @NitroAndrew - kun je bevestigen of de Dinghy de 3D Surftech heeft? Ik zie sommige sites waar het wordt vermeld en andere waar niets staat.

The Nintro Dinghy pagina vermeldt het niet in de samenvatting of technische functies, wat ik vreemd vind als het het wel heeft, maar bij de Slash wordt het overal genoemd.
De Dinghy heeft geen 3D Surf Tech.

#17 ·
Dus Nitro heeft weer contact opgenomen via messenger en verduidelijkt dat de twee blauwe W25 en de gele W24 3D SurfTech hadden, maar niet de W26 Oranje voor wie het interesseert
Het geheel is verwarrend. Kan iemand een echte foto van een 25 met de 3D posten? Ik heb een 24 (die grijs is, niet oranje, met een zeilbootafbeelding), die is absoluut NIET 3D.

Zoals Nitro het beschrijft, lijkt de '3D surf tech' ook een concaaf staartstuk te hebben. Ik betwijfel of de bijboot dat ooit heeft gehad.

#16 ·
Phantoms zien er goed uit voor volgend jaar! Ik heb die van vorig jaar - dat voetbed+airbag is fenomenaal, de "beschadigt je topsheet niet" (ik weet niet meer hoe het officieel heet, maar de opgerolde randen aan de onderkant van de basisplaat), en die niet-kromtrekkende highback zorgen voor een leuke, vergevingsgezinde, behoorlijk surfige binding. Goed werk.

Dit en de Union Ultra zijn mijn twee favorieten voor het carven bij lage snelheid in het Australische resort, nadat het is verzacht.