Snowboarding Forum - Snowboard Enthusiast Forums banner

Capita Park Board

787 views 8 replies 5 participants last post by  Alexabbate88  
#1 ·
Kortom, ik heb op dag 2 een mega merc gebroken en nu krijg ik een gratis capita deck. Besloten dat ik niet geïnteresseerd ben in super mega bs.

Ik ga volgend seizoen op missie om 50/50 switch te rijden, boardslides te leren en de 360 op te schonen. Ik heb al genoeg freeride boards, dus ik zoek een twin. Jibs en sprongen. Hoe moet ik beslissen tussen doa, sbrt, outerspace living, ultrafear, indoor survival, dark horse, outsiders, pathfinder, etc?

#2 ·
Kortom, ik heb op dag 2 een mega merc gebroken en nu krijg ik een gratis capita deck. Besloten dat ik niet geïnteresseerd ben in super mega bs.

Ik ga volgend seizoen op missie om 50/50 switch te rijden, boardslides te leren en de 360 op te schonen. Ik heb al genoeg freeride boards, dus ik zoek een twin. Jibs en jumps. Hoe moet ik beslissen tussen doa, sbrt, outerspace living, ultrafear, indoor survival, dark horse, outsiders, pathfinder, etc?
Niet echt bekend met Capita boards. Ik denk dat, in het algemeen, een enigszins vergevingsgezind board dat een beetje vlakke secties heeft net voor de contactpunten van zijn overwegend camber buiging, zal helpen bij het leren van switch rijden. Minder kans om een kant te pakken die vertrouwen en flow in het switch rijden zal inspireren. De DOA is zo'n ontwerp, voor zover ik kan zien.

#8 · (Edited)
Dark Horse ooh, wat is dat? Is het iets licht aangepast en hernoemd of een hele nieuwe enchilada?

Als Indoor Survival dit jaar is, is volgend jaar hiiideous eh

#9 ·
Dark Horse ooh, wat is dat? Is het iets lichtjes aangepast en hernoemd of een hele nieuwe enchilada?

Als Indoor Survival er een van dit jaar krijgt, worden die van volgend jaar meer op hun visueel gehandicapte klanten gericht.

Maar niet zo erg als '26 Resort Twin, met graphics van een ontevreden werknemer.

Maar wacht, ooh Stairmaster:

Sorry, ik maak het erger in plaats van te helpen.
.
.

Maar ja, een uitgaand '25 model Indoor Survival in de uitverkoop zou mijn ¢2 zijn.
Ik zocht naar een 25 indoor survival, maar kon er geen meer vinden in mijn maat. Ik denk dat ik voor de dark horse ga.