Hallo,
Zijn er softboot carvers?
Ik snowboard al meer dan 30 jaar en ik ga graag snel en hard in de bochten.
Ik zou graag een board willen hebben waarmee ik de hele breedte van de piste kan bedwingen met mijn bochten en in alle rust kan genieten in de vroege ochtend op een goed geprepareerde piste.
Mijn huidige board is K2 Cold Shoulder en is niet stabiel genoeg bij hoge snelheid en daarom ben ik op zoek naar een alternatief board dat harder kan gaan en nog grotere carves kan maken met mijn hand op de grond in elke bocht. Ik kan mijn oude board gebruiken voor speelser boarden met de kinderen.
Ik heb de volgende boards bekeken:
Jones Freecarver 9000
Swoard Stoke
Korua Café racer
Kessler X-Carve White 23/24
Gray snowboards DESPERADO Ti TypeR
Ik ben 161 cm, 75 kg, schoenmaat 39. Ik snowboard voornamelijk op vrij ijzige oppervlakken in Finland.
Heeft iemand ervaring met de genoemde boards of merken?
Zijn er softboot carvers?
Ik snowboard al meer dan 30 jaar en ik ga graag snel en hard in de bochten.
Ik zou graag een board willen hebben waarmee ik de hele breedte van de piste kan bedwingen met mijn bochten en in alle rust kan genieten in de vroege ochtend op een goed geprepareerde piste.
Mijn huidige board is K2 Cold Shoulder en is niet stabiel genoeg bij hoge snelheid en daarom ben ik op zoek naar een alternatief board dat harder kan gaan en nog grotere carves kan maken met mijn hand op de grond in elke bocht. Ik kan mijn oude board gebruiken voor speelser boarden met de kinderen.
Ik heb de volgende boards bekeken:
Jones Freecarver 9000
Swoard Stoke
Korua Café racer
Kessler X-Carve White 23/24
Gray snowboards DESPERADO Ti TypeR
Ik ben 161 cm, 75 kg, schoenmaat 39. Ik snowboard voornamelijk op vrij ijzige oppervlakken in Finland.
Heeft iemand ervaring met de genoemde boards of merken?