Hé jongens, denken jullie erover om nieuwe flow-step-in bindingen te kopen? Wat vinden jullie ervan? Positieve of negatieve punten? Ze lijken zo handig. Bedankt. Vrede.:thumbsup:
Ik heb NX2 Hybrids. Ze zijn behoorlijk stijf. Eén ding dat ik merkte met stijve bindingen is dat als je schoen slecht past, een stijve binding voetpijn zal versterken. Tenminste, dat deed het bij mij. Vooral omdat je ze met de vastklemactie echt strak kunt aantrekken om slechte schoenen te compenseren. Maar het zal pijn doen, waarschijnlijk veel.Ik kan deze krijgen voor ongeveer $200...is er een significant verschil tussen de 2018's en de nieuwste?
Flow NX2 Fusion Snowboard Bindings 2018
Ook...mijn stijfste bindingen zijn de Arbor Cypress....deze Flows zouden stijver moeten zijn met hun ontwerp, toch?
Dus wat gebeurt er een jaar later als de binding geen garantie meer heeft (heeft 1 jaar garantie), of bij schade door impact die niet onder de garantie valt? Wegwerpartikelen gezien ze geen vervangende onderdelen voor eindgebruikers verkopen?Onze onderdelen zijn alleen voor garantie en worden kosteloos naar klanten verzonden, dus het is het beste om ze alleen te proberen te verzenden als dat nodig is.
Ik weet dat dit HEEL OUD is, maar mijn vriend en ik hebben allebei Flow step-in bindingen en we zijn er helemaal weg van. Snel en gemakkelijk in en uit te stappen. Hij heeft dit soort bindingen al minstens 5+ jaar (hij rijdt al 14-15 jaar). Ik vind ze leuk, maar ik weet dat ze niet ieders kopje thee zijn. Probeer ze te testen voordat je de overstap maakt!Hé jongens, denken jullie erover om nieuwe Flow step-in bindingen te kopen? Hoe bevallen ze je? Positieve of negatieve punten? Ze lijken zo handig. Bedankt. Vrede.?
Zeker. Ze zijn ook voor ons een huishoudelijk product en we gebruiken ze graag!Ik kan niet zonder mijn Flow-bindingen leven. We gebruiken ze alle vier in dit huis.
Verzonden vanaf mijn SM-N975W met Tapatalk
Nee, ik denk niet dat ze zo werken, tenzij je ze echt los houdt. Ik moet ze een beetje intrappen om ze passend te krijgen. Maar ik heb NX2 met active strap en ik vind ze erg strak om mijn voeten. Als je geen active strap hebt, zul je ze waarschijnlijk een beetje moeten intrappen, tenzij je ze los wilt.Maken deze het makkelijker bij het uitstappen van een stoeltjeslift, kun je je schoen in de binding laten zitten met de hoge rug naar beneden en gewoon vastklikken als je afstapt - vraag voor een vriend![]()
Ook voor een 285 schoen is de aanbevolen maat L en niet XL of heeft het type schoen ook invloed op de beste pasvorm voor de bindingmaat?
Ik koop ook nieuwe schoenen, dus zijn er laarzen die niet bijzonder goed werken met de Flows om te vermijden
Over nieuwe bindingen gesproken, welk flow-model zou je combineren met een signal yup?Hallo mensen,
Ik heb eerder deze maand naar 2021 Flow bij WWSRA gekeken en ze zien er geweldig uit. Ze hebben hun straps volledig vernieuwd en bieden een semi-rigide harde strap aan op veel bindingen. Dit gaat geweldig zijn voor het gemak van instap en controle. Dit is de grootste verandering voor Flow sinds NASTY werd geïntroduceerd. STOKED!
Pix? Pix nu. URL? Iets?Hoi mensen,
Ik heb eerder deze maand naar 2021 Flow bij WWSRA gekeken en ze zien er geweldig uit. Ze hebben hun straps volledig vernieuwd en bieden een semi-rigide harde strap aan op veel bindingen. Dit gaat geweldig zijn voor het gemak van instappen en controle. Dit is de grootste verandering voor Flow sinds NASTY werd geïntroduceerd. STOKED!
Hier is de 2021 Fenix. Dit was een zeer populair model voor ons dit jaar en de nieuwe band voelt ongelooflijk aan.Pix? Pix nu. URL? Iets?