Amplid snowboards zijn relatief weinig bekend buiten Europa. Plaats dus je beoordelingen en ervaringen.
Ik was bang dat je te veel tijd aan de Yup zou besteden voordat je die bad boy eruit haalde! Die 3D-neus in combinatie met tegenfase is echt iets bijzonders. Zo blij dat je wat vers hebt gekregen om het uit te proberen.Ik zal later meer volgen, maar kortom, deze Amplid Surfari is een ongelooflijke rit.
20 cm verse, droge poeder en het is een geweldig board. Ik was zo nerveus om op dit board te stappen, omdat ik dacht dat het te veel zou zijn, maar ik weet niet zeker of ik veel anders zal rijden, het is gewoon zo soepel. Ik weeg 74 kg op de 157 en die kleine 3D-lepelneus zorgt ervoor dat dit board van rand tot rand kan rollen en niet blijft haken. Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik ben fan.
Godzijdank heb ik hier nog 3 dagen.
Jezus! Ik realiseerde me niet hoe duur de Surfari is! Je moet die shit opsluiten man!De nieuwe Souly Grail zou interessant zijn.
Verdomme, dat is best goed - ELK "boetiek" / kleiner merkboard uit het buitenland, geland in Aus voor bijna $ 1k, is een goede deal denk ik. Inclusief verzendkosten kostte mijn LJ ongeveer $ 1300. Hoewel ik geen spijt heb van het denkproces erachter, noch van het aankoopproces, zou ik het serieus inruilen voor een aantal decks uit de lijn van Amplid, als ik de kans kreeg (de gave van achteraf gezien is natuurlijk een grote factor).Ja, de stereo was er een waar ik oorspronkelijk naar keek en toen van gedachten veranderde. Het was een lang proces om hem hier te krijgen en we werden getroffen door belasting op deze, maar we bespaarden een paar dollar omdat een vriend en ik 2 boards importeerden onder één zending, hij kreeg een Creamer.
Als je erover denkt om er een te kopen, stuur Gregor dan een e-mail en vraag wat de beste prijs is die hij kan doen. Ik denk dat ik de Surfari voor bijna $ 1k AUD heb gekregen, wat niet zo slecht is.
Argh shit man, zag dit pas nu - gisterenmiddag overspoeld met klussen voor het werk, en na het werk een paar virtuele drankjes gedronken met mijn werkpartner, werd erg filosofisch (en een beetje aangeschoten - het leven is kort, doe wat je gelukkig maakt etc. etc.), en sprong online en pakte een Stereo uit een winkel in Sydney.Laat het me weten als je geĂŻnteresseerd bent, ik weet dat mijn maat met de Creamer ook over een Surfari nadenkt en weet je wat, het zou niet veel kosten om me te overtuigen om een echte twin zoals de stereo toe te voegen.
Je moet de laatste 155 hebben gekregen, jij etter - ik zal nog een keer naar beneden moeten om erop te rijden. Ik voel me rot man, je had de Surfari een rondje moeten nemen - mijn excuses.Ik heb een 155 gekregen. Zou een 152 hebben gekregen als een super speels, te klein board om weer te gaan draaien op kleine en middelgrote parkeigenschappen, maar ik dacht dat de 155 de verstandigere optie zou zijn voor mijn gewicht.
Ik stond er eigenlijk heel dichtbij om tijdens de laatste lockdown een Ticket Twin of Paradigma te kopen, maar kon het niet rechtvaardigen. Toen waren ze uitverkocht bij E107 (de beste prijzen die ik in Australië kan vinden voor zowat alles, echt waar). Toen drankjes met mijn collega van gisteravond, en ik dacht fuck it, als ik er nu niet aan begin, is het weg als ik het aan het einde van het seizoen in de uitverkoop wil.
Je houdt van je Surfari. Ik weet zeker dat ik van de Stereo zal genieten. Aan het einde van het seizoen, als ik het kan regelen, kan ik misschien kijken of ik een multi-korting kan krijgen op bijvoorbeeld een Ticket en Aloha Vibes. Als het kopen van een paar boards die ik niet nodig heb maar wel wil, de kans vergroot dat merken als Amplid lokaal kunnen worden verkocht, fuck it - ik zal niet fronsen.
(Een beetje zoals mijn correspondentie met Weston Backcountry - ze waren van plan om met lokale distributeurs in zee te gaan, hoewel dat nog niet is gebeurd.)
Dus, waarom heb je de oproep niet beantwoord?Er is een milligramverdeling die steeds opnieuw op eBay wordt geplaatst en die me roept.
Verzonden vanaf mijn Pixel 5 met Tapatalk
Fair call - i get that.Unfortunately, $1k just isn't in the budget at the moment.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
Klinkt raar, maar man, dat gevoel dat ik kreeg bij mijn eerste run op de Surfari.....Angry gaf ongeveer een uur na het begin van zijn laatste livestream een shout-out aan Amplid. Hij noemde ze supercar snowboards die de manier waarop je snowboards ziet voor altijd zullen veranderen als je er een hebt bereden. Een flinke pluim van de boze man. Ik kan niet wachten om weer met mijn Penta en Surfari te shredden.
Ja, voor hoe breed ze de Penta zeggen, moet ik hem met vrij steile hoeken rijden om boot out te voorkomen. Ik wou dat ik in nog kleinere schoenen kon stappen.Trouwens
Ik heb gemerkt dat Amplid de breedte van de voor- en achterinzetstukken voor de boardspecificaties heeft toegevoegd. Dat is mooi, maar helaas moeten ze het direct bij de laatste gaten naar de uiteinden hebben gemeten, want mijn Penta 158 backfoot breedte is 270 mm (basis) op het referentiepunt, niet 277 mm zoals vermeld.
Een deel van mij wel, maar ik vind het ook leuk dat de boards uniek zijn en niet zo gemakkelijk verkrijgbaar.Ik hoop dat E107 en Wilderness volgend jaar Amplid blijven verkopen (hier in Aus) - ik denk dat ze dat wel zullen doen, aangezien E107 vrijwel al hun Amplid decks van dit seizoen heeft verkocht.
Interessant is dat ze in hun nieuwe catalogus toespelen op het verzamelen van gegevens van een breed scala aan rijders, en dat de gemiddelde schoenmaat EU43 is (wat ik ben) - dit voedt echt de vraag waarom zoveel bindingbedrijven EU43 niet precies in het midden van een van hun maten hebben, in plaats van aan de bovenkant voor medium / onderkant voor large. (Toegegeven, dit is misschien een oude vraag - ik doe het prima op Burton en Nitro medium, Flux zou iets breder kunnen zijn in de hielcup - ik weet niet hoe andere bindingmerken zijn).